Klachtenregeling


Wij stellen alles in het werk om klachten zo goed mogelijk op te lossen.
Ruwweg zien wij de communicatie als volgt:
  • Is er iets met of omtrent uw kind? Vraag het uw leerkracht.
  • Komt u er niet uit en gaat het om leerproblemen? Maak dan een afspraak met de IB’er en laat de leerkracht van uw kind dat weten.
  • Komt u er nog niet uit? Maak dan een afspraak met de directie.
Soms is het zo dat je er met elkaar niet goed uitkomt. Dan is er een mogelijkheid om een klacht door een externe partij te laten beoordelen. Daarvoor is de klachtenprocedure gemaakt.
Is dan uw probleem of klacht nog niet voldoende afgehandeld? Maak dan een afspraak met de een van de contactpersonen. Zij kunnen u adviseren wat te doen. Bij ons op school zijn dat:
Wendy Masselink, ouder M: 06-21554798
Hester van Stigt, leerkracht T: 020-6453502

Wilt u dan toch uw klacht voorleggen aan een externe commissie, dan helpen zij u met de te zetten stappen.
De commissie doet een uitspraak en geeft een advies. Het bestuur, en daarmee de directie van de school, conformeert zich meest van de tijd aan haar advies.

U vindt op de website van Amstelwijs meer informatie over de klachtenregeling.

Lindenlaan 334,
1185 NK, Amstelveen
T 020 645 35 02
contact